fredag 12 mars 2010

Sista dagen...

Jag hoppas att alla läste VLT idag, särskilt sidan 5. Där fanns nämligen en liten artikel om the Swop Day! Om inte så kolla in här på bloggen senare ikväll, ska försöka scanna in den när jag kommer hem...

Idag är min sista dag som praktikant hos Naturskyddsföreningen. Lite sorgligt, men ni blir inte av med mig i första taget! Jag kommer ändå fortsätta blogga och uppdatera facebook-sidan, även om det nog blir lite mer sporadiskt. Självklart kommer jag även vara den som tar emot era kläder ni vill byta bort och jag kommer nog springa runt och göra allt möjligt under the Swop Day. Hur som helst,här kommer veckans sponsor: Coop Konsum City!
Nu kanske ni tänker att detta inte är lika flashigt som de andra, MEN, jag skulle nog säga att detta är en sponsor full av överraskningar! Det kommer bli ett antal produkter ur deras ekologiska sortiment i varje påse. Själv vet jag inte än vad man kommer finna däri från deras sida, men kanske eko-choklad, -te, -kaffe eller frukt? Möjligheterna är oändliga!

Jag avslutar med ännu en överraskning, eller ska jag kanske säga avslöjande, så här på fredagseftermiddagen. Min idé om street style-foton kommer bli verklighet! Jag och min vän kommer springa runt på stan de kommande veckorna och leta second hand-shoppare som vill dela med sig av sin stil och kanske några tips till den nyfikne. Så håll utkik! Vi kommer troligtvis posta foton både här och på Facebook för att live upp lite.

Nu är det dags för helg, på återhörande!
/Er vän

"The truly fashionable are beyond fashion."
Cecil Beaton

1 kommentar: